torsdag, januari 08, 2009

Redo för ett nytt Fototrissår

Jag är hemma igen från min semester och på söndag kommer 2009 års första Fototrisstema. Jag hoppas att jag ska lyckas hitta nya utmanande teman åt er varje vecka och att ni är laddade för ett nytt trissår!

Men som jag skrev i förra inlägget, så gällde de teman ni fick sist i två veckor. Så ni får gärna välja ytterligare ett och göra en Fototriss även denna vecka ifall väntan blir för lång på det nya uppdraget på söndag =). Jag ser att några har gjort det, och ni andra är också välkomna att välja igen bland Genom, Trekantigt och Kroppsdelar. Lägg in er nya länk i Linky-listan i förra inlägget i så fall.

Och igår kväll skickade jag i nästan sista sekunden in mina nomineringar till Stora Bloggpriset. Jag har valt högst personligt och det blev en blandning av gamla favoriter och nya bekantskaper. Ska bli kul att se om någon av de jag nominerat kommer att finnas bland de slutliga fem i respektive kategori som svenska folket sen får rösta på... Jag hoppas att det inte bara kommer att bli de redan stora och etablerade bloggarna som kommer fram, utan att även några av alla de lite mindre men inspirerande bloggarna får en välförtjänt plats i tävlingen. Om några dagar offentliggörs listan, så då vet vi.

På återhörande på söndag!

Helena på Bildbloggerian

Andra bloggar om: , , , ,


7 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning, hoppas du haft en skön semester!
Jag ser fram emot nya fototrissar, det är himla kul! Plötsligt har man en kamera i handen, jag som aldrig fotat förut!
Ha det gott!

Ellas Inspiration sa...

Välkommen tillbaks! Hoppas semestern har varit toppen!

Trevlig helg!

Kram Karin

Petra C sa...

Välkommen tillbaka! Längtar till på söndag :)

Anonym sa...

Välkommen hem!:o) Jag ser fram emot vad som kommas skall till söndagens tema.
Trevlig helg!

Jo sa...

Välkommen tillbaka! :)
Jag ser fram emot ett Fototriss-år. Det är så himla kul (och bra) att få ett tema att fota till och inte bara fota "planlöst", så du gör stor nytta med din inspirerande blogg! Jag hoppas att DU har blivit nominerad till Stora Bloggpriset! :)

Ha det gott!

Anonym sa...

Längtar verkligen till nästa fototriss. En sån kul "grej" som du fixar helt galant. Hoppas du haft en trevlig semester. /isis/

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Mia sa...

Välkommen tillbaka! Kikade just in för att se om någon triss var uppe. Ta gärna en med is och vinter för det har vi nu i London och det är såååå kul att fota!! Dimma har jag också gott om. ;)

Återkommer i morgon bitti och ser vad du har lagt ut.