måndag, oktober 26, 2009

En rostig vinnare


Bilden är en del av vinnartrissen, klicka för att se hela Eva-Lenas Fototriss.


Grattis Eva-Lena på Kimaneros Fotoblogg - du är vinnaren i tävlingen på tema Rost! En mycket vackert fotograferad triss, som både ger dig den hedervärda titeln En rostig vinnare, samt huvudpriset som är en fotoalmanacka med dina egna foton. Grattis ännu en gång!

Totalt var det 202 röster som kom in i omröstningen och Kimaneros fick 30 % av dem, 60 stycken. Värdiga silver- och bronsmedaljörer blev Lene och Jack, som fick 27 respektive 22 röster - grattis till er också och tack till alla andra fantastiska bidrag som kom in i tävlingen!

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



Men glöm inte bort att vi denna vecka fotograferar ROSA till förmån för Rosa Bandet! Om du inte redan varit med i veckans Fototriss tycker jag du ska vara det - och bidra också gärna till Fototriss Rosa Bandet-insamling. Klicka på bannern ovan för att komma till insamlingen. Jag måste också passa på att säga TUSEN TACK till alla som gett ett bidrag - sen igår har vi tillsammans samlat ihop 1 500 kronor!

För att vara med och fotografera på tema Rosa - klicka här >>

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Wojtan ♥ sa...

GRATTIS till vinsten!
Jag är en av dem som röstade på detta bidrag så jag tycker helt klart det är rätt person som vann.

Wojtan

Anonym sa...

Jag vill tacka alla som röstat på mitt bidrag i tema rost! Jag vill även tack alla som så generöst delar med sig av ord, tankar och lämnar kommentarer på min blogg. Det värmer ska ni veta! Jag vill även gratta Lene och Jack till silver respektive brons, härliga bilder som ni bidrog med! Jag vill även ge en eloge till Helen som lägger ner så mycket tid och jobb på fototriss, tack Helen! Trissen har blivit en del av min och många andras söndag! Jag är så superglad, ler resten av den här dagen när jag gräver i arkivet efter bilder till almanackan :)
Tack än en gång!!

Kram till er alla

Lene sa...

Gratulerer sååå mye til Kimanero!!! Det var virkelig en verdig vinner :) Og når det er sagt, var det jammen meg noen flotte andreplasser og - tenker Jack er enig med meg der ;) Grattis, Jack :)

Kjempemoro debut for meg på fototrissen, Helena - jeg deltar garantert igjen. Flittig og flink, du - som holder det gående :)

Ha en super dag :)

Jack sa...

Grattis grattis till era guld och silver! Om ni visste hur otroligt glad jag är som kom så långt. Jag är bara en glad amatör! Och stort tack till Helena. Det första jag gör varje söndagmorgon är att gå in till dig och kollar nya temat! Mig slipper ni inte i fortsättningen!