torsdag, november 18, 2010

Vill du vinna?

Är det inte för mörkt och kallt och trist nu? Visst vore det skönt att ha ett resepresentkort i sin hand att använda till en härlig resa till solen?

Det är ju så här att nu när vi närmar oss tomtemånaden sitter jag här med ett presentkort från Solresor som jag gärna vill ge till en välförtjänt Fototrissare, som en julklapp lite i förskott :) Så jag tar och ställer till med en tävling igen på söndag där bästa triss kammar hem presentkortet värt 3000 kronor!

Håll utkik här på lördag morgon, för då avslöjar jag vilket tävlingstemat är och sen är det bara att förbereda er tills tävlingsomgången börjar vid midnatt mot söndag.

Soltörstande hälsningar från Helena

Andra om , , , , ,

1 kommentar:

Jane sa...

Åh, vad spännande :) Kan knappt bärga mig tills lördag!