lördag, oktober 29, 2011

Tävlingsdags!

Nu ska vi tävla i Fototriss! Det är ett tag sen sist, men nu kommer ni i gengäld få flera chanser att vinna fina priser med era fototrissar för det här är den första tävlingen av tre som jag har tillsammans med Coolstuff, de andra två blir i november och december.

TÄVLINGEN...
... har fokus på en speciell dag, för snart är det Fars dag och läge att tänka på present till pappa - och är du med i veckans tävling kan du vinna ett presentkort att köpa farsdagspresenten för. Jag har nämligen tre presentkort hos Coolstuff att dela ut!

1:a pris Presentkort värde 1.000 kronor
2:a pris Presentkort värde 500 kronor
3:e pris Presentkort värde 300 kronor

För att delta i tävlingen ska man länka till Coolstuffs Fars dags-sida: http://www.coolstuff.se/tag/Fars-dag-present. Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 till onsdag 19.00. Därefter blir det omröstning där vinnarna utses.

TÄVLINGSTEMAT
Vi ska hylla våra pappor genom temat MANLIGT. Hur kan du illustrera ordet manligt med bilder? Vad är manligt för dig? Det kan ju till exempel vara fysisk manlighet, manliga egenskaper eller manliga saker och attribut, så fundera på!

Kanske blir tolkningarna annorlunda beroende på om det är en man eller kvinna som står bakom den, ska bli intressant att se.

Tävlingen och denna 155:e omgång av Fototriss startar som vanligt vid midnatt. Välkommen att börja länka era trissar från och med då, när nästa inlägg publiceras med mer info!

Hälsar
Helena




7 kommentarer:

Lena ME Olofsson sa...

Har lagt upp 3 bilder på temat Manligt. http://arbovila.blogspot.com/

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anitas Blogg - Malta sa...

Vilken rolig utmaning det är att vara med i Fototriss. Manligt. Hm.. Ja, här finns det mycket att välja mellan. Får se vad resultatet blir. Undrar bara om man ska länka både till Fototriss startsida som vanligt OCH Coolstuff. Länkar till båda för säkerhets skull.

Anonym sa...

Vad roligt! Frågan är bara om jag hinner vara med denna gång... det är märkligt så mycket ett arbete inkräktar på ens tid...! :P

Pialotta sa...

Coolstuff har ju riktigt många coola prylar.. en sida jag ska kolla närmare på :) Manligt.. ja vi får se vad det blir, men säkert något som poppar upp, det är kul att det är tävling oxså :)
Jag får ut och lufta kameran :) Ha de..

Gilla sa...

Nu har jag lagt in min triss. Men jag kan inte se var jag ska länka den nånstans. Nu är det ju söndag. Min länk är http://trebgilla.blogspot.com/2011/10/fototriss-den-har-veckan.html#links.

Gilla

Cina via Gizmo sa...

Nu så... Nu är mina manliga bilder på plats också.. Ha det gott