lördag, februari 25, 2012

Melodifestivaltävling!





Schlageryra i Fototriss! När nya omgången startar i morgon söndag ska ni få chansen att få njuta av lite schlagerglamour - var med och tävla och vinn en Melodifestivalhelg i Stockholm!

TÄVLINGEN
I samarbete med Svenska Spel har jag ett kanonfint Melodifestivalpaket att tävla ut den här veckan och dessutom har jag en kul bonus till alla åtta som tar sig till final - vad kan väl passa bättre än en Trisslott som vinst i Fototriss? :) För att vara med i tävlingen ska ni länka till denna sida hos Svenska Spel i ert Fototrissinlägg: https://svenskaspel.se/?pageid=/bingo

TÄVLINGSTEMAT...
... är SCHLAGER, GLITTER & GLAMOUR. Ett tredelat tema som erbjuder flera möjligheter, låt era bilder respresentera alla tre orden eller välj något av dem.

VINSTERNA
1:a pris    Melodifestivalpaket:
Två biljetter till finalen av Melodifestivalen 2012 i Globen den 10 mars, övernattning i dubbelrum på Clarion Stockholm, och innan finalen börjar får man dessutom njuta av ett event med trerätters middag på hotellet tillsammans med Svenska Spel. (Resa till Stockholm ingår ej.)

Bonuspris till alla åtta finalister: en Trisslott!

Tävlingen startar söndag kl 00.00 och pågår fram till tisdag. Mer info kommer i tävlingsinlägget som publiceras vid midnatt.

Hälsningar
Helena

6 kommentarer:

Tinezza sa...

Kom att tänka på en sak....Om man har kopieringsskyddat sin blogg. T.ex. att kopiera bilder. Hur fungerar det i tävlingssammanhang? Blir jag bortsållad när jag har skyddat mina bilder eller går det att trixa sig förbi kopieringsskyddet.
Bara en tanke ifall att, om mina bilder skulle tilltala i någon tävling.

Me and my dark secrets sa...

Har samma fundering som Tinezza, vi som har högerklicksskydd - kan vi ens vara med i tävlingen?

Eller vet ni hur man tar prtsc?

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Som svar på frågan ovan: Jag svarade Tinezza i hennes blogg och förklarade att om man har kopieringsskydd så är inget som påverkar deltagande i tävlingen. Jag kan ta en skärmdump om det behövs till kollaget med finalistbilder.

Tinezza sa...

Jag tackar för svaret :) Helt klart så är jag med som alltid. jag gillar fotoutmaningen med tre bilder och det är utmaningen som är roligast. Extra krydda naturligtvis med en tävling :)

Misswhatsit sa...

Alltid roligt med utmaningar:) Roligt att se olika tolkningar till temat.
Ha en fin vecka!

Orvalho e Geada sa...

Nice post!
Visit my blog too: http://www.orvalhoegeada.blogspot.com