söndag, februari 03, 2013

Fototriss del 207: Par (tävling)


 Välkomna till en ny omgång av Fototriss och en ny tävling! Tre presentkort hos Coolstuff står på spel och vill du vara med och tävla om dem ska du vara med i Fototriss senast onsdag kl 19.00 när tävlingen stängs. Gästdomaren och förra vinnaren Susanne väljer då ut sina åtta favoriter bland er och det är dessa som går till final och omröstning.

TÄVLINGSTEMAT ÄR...
... PAR. Ett par av något, vad som helst, ska ni visa i era trissar. Tolkningen är som vanligt fri, ett par skor, ett kärlekspar, par i knektar - tänk fritt.

REGLERNA

  1.     Lägg upp 3 bilder på veckans tema på din blogg/hemsida.
  2.     Länka till Coolstuffs Alla hjärtans dag-sida: http://www.coolstuff.se/tag/Alla-hjartans-dag-present
  3.     Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  4.     Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
(Om du inte länkar enligt punkt 2 ovan deltar du i veckans Fototriss utom tävlan.)


VINSTERNA
De tre som hamnar på prispallen vinner ett presentkort hos Coolstuff.
1:a pris. Presentkort, värde 1 000 kr
2:a pris. Presentkort, värde 500 kr
3:e pris. Presentkort, värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till alla i tävlingen!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 207: PAR
 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

15 kommentarer:

Annemor sa...

Spennende tema å følge med på.
Mormor

Jah Hollis sa...

Den här gången är jag med och har länkat till Coolstuff för att få vara med och tävla.

agnetha sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ormbunke sa...

Jag hittade motiv i går vid stranden så jag är gärna med och tävlar.Ha de gott

jacglenphoto sa...

.. nu fick jag äntligen till det .. nu ligger mitt bidrag uppe , och nu blir det att kolla runt ..

Maria LENN Thunholm sa...

Hej, jag deltar i fototriss, men i själva tävlingen som jag slopar...

http://parisiska.wordpress.com/2013/02/03/fototriss-par/

Maria LENN Thunholm sa...

Oj, det blev lite fel här... Ja, jag deltar i fototriss, men ej i själva tävlingen, jag framför ett kärleksbudskap istället....

Maria LENN Thunholm sa...

Ursäkta mig, men jag tror att det skulle vara bättre att lägga punkt 2 som punkt 4 istället, med en text t.ex.; "Vill ni vara med i tävlingen sà länkar ni till X företag, annars sà hoppar ni över punkt 4"

Laura sa...

Jättekul med sådan tema :)
Ha det gott!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Sådär denna gång bjuder jag och min make på oss själva :-)
Nu ska jag försöka spana in till några av er andra och kika vad era tolkningar är.

CAMILLA FOTO sa...

Vilket mysigt tema denna vecka :)

agnetha sa...

Jag deltar i trissen denna vecka med två av mina "Hjärtan" Först var min avsikt att medverka utom tävlan men nu har jag ändrat mig och deltar gärna med min Triss.

Elisabeth sa...

Det här tycker jag var ett riktigt roligt tema! Har spanat runt på deltagande och ser många som gjort riktigt bra ifrån sig! =)

Sen vill jag passa på att tacka alla som kollat på mina foton! Är jätteglad över de kommentarer jag fått =)

Kram Elisabeth

Marcus sa...

Kul med tävling!
Väntar redan på vad temat ska bli nästa gång.

LaDolceVita sa...

Efter att ha varit frånvarande ett bra tag -känns kul att börja med en tävling! :O))