söndag, april 28, 2013

Fototriss del 216: Öppen


Välkomna tillbaka! Dörren till Fototriss står nu vidöppen och det är bara att börja trissa. Den här veckan uppmärksammar jag också Cancerfondens viktiga arbete, som jag skrev om i förra inlägget. Hjälp gärna till att sprida deras budskap i kampen mot cancer, genom att lägga upp en bild på alladrabbas.se eller bli månadsgivare!

VECKANS TEMA...
... är ÖPPEN. Öppna era sinnen och låt kreativiteten flöda när ni fotograferar på temat :)

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Läs mer om Fototriss här.

Hälsningar,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 216: ÖPPEN

 

4 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Ja, då har jag lagt in mitt öppna bidrag till Fototriss. Välkomna att kommentera.

Aurora sa...

Inlagt och klart.

Kakan sa...

Färdig...
Ha det bra i solen!
Vårkram Kakan

Bringebruden sa...

Ber om ursäkt för att jag länkat till fel fototriss när jag lade in mitt namn här. Det var länge sedan sist och jag inser att jag glömt rutinerna och var ivrig att få iväg bilderna. Nu har jag lagt in rätt, därav mitt namn två gånger...
Hälsningar Anneli B