söndag, maj 18, 2014

Vinnare!

Tävlingstemat var blommor och efter omröstningen som avlutats ikväll, har vi nu tre stycken bidrag som vunnit varsitt presentkort från Coolstuff. Den som fick flest röster av alla var ...

Ett stort grattis till dig!

Sen har vi två medaljörer till och det är Rajson som kom på andra plats och Anna-Lena knep bronsplatsen. Grattis till er med!

VINSTERNA
 De tre vinnarna får ett presentkort från Coolstuff.

1:a pris    Presentkort värde 1.200 kr
2:a pris    Presentkort värde 500 kr
3:a pris    Presentkort värde 300 kr

Tack till alla som deltagit och röstat och bidragit till en spännande tävling! Vill ni se hela slutresultatet så visas det nu i omröstningsinlägget.

Hälsningar

3 kommentarer:

Pialotta sa...

Grattis och tack för jag fick medverka i alla fall och de som röstat på mig :)

Kicki sa...

Äntligen!!! Tusen tack till alla som gillar mina liljekonvaljer...såg att det blev en jämn kamp!!
Känner mig såå glad!! :-D

Anna-Lena sa...

Grattis Kicki till förstaplatsen.
Tack till er alla som röstade fram mig till en tredjeplats. Bland dessa fantastiska bidrag är jag mer än nöjd.