lördag, mars 14, 2015

Fototriss del 293: Transportmedel

Fototriss rullar vidare med en ny utmaning att ta tag i med kameran och detta tema kom till genom att jag spann vidare utifrån min bild här ovan, som även kvalade in på förrförra temat, se upp!

VECKANS TEMA...
... är TRANSPORTMEDEL. Det jag såg upp mot på bilden var en jumbojet, när jag stod på stranden i Maho Beach i St Martin häromveckan, ett av världens mest kända planespotting-ställen. Det är helt galet hur nära man står planen när de landar, en häftig upplevelse!

Flygplan är ju hursomhelst något man kan transportera sig i och denna vecka vill jag att ni fotograferar alla möjliga och omöjliga transportmedel ni hittar och delar med er av dem i era bloggar eller på Instagram.

Läs nedan om hur det funkar i bloggen och om du är med på Instagram ska du använda hashtaggen #fototriss på de bilder ni lägger upp på temat där. Följ @Fototriss på Instagram för att läsa mer.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till med fotograferandet och glöm inte bort att besöka varandra och titta hur andra har tolkat temat!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 293: TRANSPORTMEDEL
 

4 kommentarer:

Åke sa...

Verkligen maffig bild du visar upp Helena!

Anna-Lena sa...

Häftig bild på temat....
Kom just på ett tema som borde ge massor med olika spännande bilder, nämligen "nostalgi". Ämnet är nästan outtömligt. Och spänner över alla åldrar.
Kan det vara något?

Anni sa...

Helt galet att stå sådär, men jag förstår ju att det är häftigt!

Annemor sa...

Tøfft bilde :)
ha en deilig kveld :)